چراغ پروژکتور خودرو جز قطعات یدکی خودرو میباشد که در جلوی خودو قرار میگیرد و نور زیادی را ایجاد میکنند. بعضی افراد به چراغ پروژکتور ،  چراغ مه شکن هم میگویند که در شرایط بد جوی به کمک راننده ها جهت دید بهتر  می آید. معمولا خودروهای کوهستانی مثل خودروهای لندکروزف آفرود، مسابقه ای و گردشگری از چراغ پروژکتور استفاده میکنند ولی خودهای دیگر هم میتوانند از این قطعه بدنه خودرو استفاده کنند . 
تعریف دیگری از چراغ مه شکن یا همان پروژکتور خودرو هم وجود دارد که برای برخی از خودروها نصب می شود. این چراغ ها معمولاً به صورت ردیفی در کنار هم در یک پوشش محافظ قرار دارند و زمانی که سویچ پروژکتور فعال است، تمام لامپ ها روشن می شوند و نور شدیدی را تولید می کنند. خودروهای جیپ، آفرود، خودروهای لندکروز و ماشین های مسابقه ای یا سافاری و گردشگری، مجهز به چراغ پروژکتور هستند.

لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

پروژکتور

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد

در مورد پروژکتورهای خودرو یا مه شکن خودرو باید به اطلاع برسانیم که ممکن است خیلی از خودروها دارای پروژکتور خودرو یا مه‌شکن نباشد در صورتی که باید تمام خودروها دارای چراغ پروژکتور خودرو باشد البته خیلی از خودرو ها ممکن است فقط در جلو یا در عقب داشته باشند ولی باید پروژکتور چراغ خودرو هم در جلو و هم در عقب خودرو وجود داشته باشد البته اگر خودروی دارای پروژکتور شد با توجه به مسیر هایی که می رود و مکان هایی که دیدم می‌کند می‌تواند مشخص کند که چراغ پروژکتور خودرو در عقب خود را حفظ کند و در جلوی خودرو

برخی از خودروها بصورت فابریکی هم دارای مه شکن عقب و هم مه شکن جلو می باشند، گرچه ممکن است خودرو دارای هیچ کدام از آنها نبوده یا اینکه به شکل ضعیفی عمل کنند. بنابراین راننده می تواند بسته به نیاز خود که در چه ناحیه آب و هوایی زندگی می کند، مه شکن های قوی تر تهیه کرده و آن را روی خودروی خود نصب کند. مه شکن هایی که بصورت جداگانه خریداری می شوند، علاوه بر قدرت و پخش نور بهتر معولا ظاهر زیبا و اسپرتی تری نیز دارند و گاهی اوقات رانندگان صرفا بخاطر جلوه اسپرتی یک مه شکن آن را با مه شکن فابریکی خودروی خود عوض می کنند.

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :