چراغ خطر سوم ،در کنار چراغ خطرهای عقب  در موقعیت های خاص و در شرایط حساس استفاده میشود و جهت هشدار و مشخص نمودن موقعیت خودرو در شرایط بد می باشد . چراغ خطر سوم که معمولا پشت شیشه عقب خودرو نصب میشود کاملا مشخص تر از چراغ های خطر دیگر میباشد و در بیشتر مواقع پرنور تر از سایر چراغ ها و اکثرا هم  از LED  جهت نور بیشتر استفاده میشود به دلیل اینکه جهت هشدار به خودرو های عقب استفاده میشود از رنگ قرمز جهت طراحی آن استفاده شده است که سریعا خودرهای عقب اعلام خطر کنند و از سرعت خودرو خود کم کنند. چراغ خطر خودرو را میتوان کلیدی ترین چراغ خودرو دانست.

لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

چراغ خطر سوم

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد

از آنجایی که چراغ‌ خطر  سوم اغلب در مواقع هشدار و اضطراری استفاده می‌شوند، دکمه چراغ‌ها به راحتی روی داشبورد قرار دارد. نماد روی دکمه چراغ های خطر شما در همه خودروها یکسان است و با یک مثلث قرمز نشان داده می شود.

هنگامی که وسیله نقلیه شما برای سایر کاربران جاده به خطری بالقوه تبدیل می شود از چراغ خطر عقب سوم  خود استفاده کنید. اگر در کنار جاده پارک کرده اید و لاستیک خود را عوض می کنید، به طور کلی اشکالی ندارد که خطرات خود را روشن کنید.

چراغ خطر سوم قرمز روشن نشان دهنده یک مشک اعلان بیشتری را ایجاد می کنند و در نهایت زیبایی خود را مضاعف می‌کندل بالقوه جدی است که نیاز به سرویس فوری توسط مکانیک دارد.  



طراحی چراغ خطر سوم

طراحی چراغ خطر سوم به گونه‌ای ایجاد شده است که هم برای اعلام خطر استفاده می شود هم زیبایی خاصی را به خودرو می داد و معمولاً برخی افراد اول جهت زیبایی استفاده می‌کنند بعد جهت اعلان هشدار . 

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :