طلق چراغ خودرو برای موارد مختلف استفاده میشود و انواع طلق چراغ مثل طلق چراغ خطر خودرو ، طلق چراغ جلو و عقب خودرو، طلق چراغ راهنمای آینه بغل دارد . طلق چراغ ها معمولا از جنس شیشه یا پلی کربناتساخته میشوند . معولا طلق های چراغ جلو خودرو بیشتر آسیب می ببینند،و باید بیشتر تمیز یا تعویض شوند جهت داشتن نور کافی خودرو . طلق چراغ ها همانطور که از اسم آنها مشخص هست از چراغ ها محافظت میکند و معمولا جز لوازم یدکی خودرو میباشد که به دلیل در معرض قرار گرفتن در نورشدید آفتاب  یا آب و هوای بد بیشتر تعویض میشوند . طلق شفاف و تمیز شما را در دید وسیع تر و بهتر کمک میکندو شما از تصادفات و حوادث خطرناک دور میکند . 

لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

طلق چراغ

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد


وظیفه طلق چراغ خودرو

طلق چراغ خودرو جهت جلوگیری از آسیب به چراغ های خودرو استفاده می شود . طلق چراغ خودرو جهت جلوگیری از برخورد ها در تصادفات و همچنین جلوگیری از گرد و غبار به داخل چراغ خودرو جلوگیری می کند .



جنس طلق چراغ خودرو

جنس طلق چراغ خودرو از شیشه های پلاستیکی یا از پلاستیک فشرده تولید شده است و به همین دلیل با توجه به اینکه در معرض نور خورشید قرار دارد و آب و هوای بد می باشد بعد از مدتی از کیفیت طلق میشود . به همین دلیل یکی از لوازم یدکی خودرو می باشد که معمولاً بیشتر در معرض تعویض قرار می گیرد .



تعویض طلق چراغ خودرو


شما زمانی طلق چراغ خود را تعویض می کنید که یا دچار ترک خوردگی باشد یا با توجه به برخوردهایی که داشته است دچار شکستگی شود . شما می‌توانید با توجه به خودروی خود فروشنده مورد نظر خود را با توجه به شهر و استان خود را انتخاب کنیم در سایت و به راحتی خرید کنید و طلق چراغ خودروی خود را تعویض کنید

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :