چراغ های مه شکن در زمانی که  آب و هوا خوب نیست و در کل در جاده هایی آب و هوا نامناسب نیست و ، گرد و غبار، مه میباشد استفاده میشود . نوع طراحی مه شکن ها به شکلی میباشد که زاوینه نور آنها متفاوت می باشد و تفاوتی که در  چراغ های خودرو با چراغ مه شکن میباشد در نحوه تابش نور از این دو نوع منبع میباشد را با هم مقایسه کنید. در چراغ های معمولی سطح وسیع تری از جاده به وسیله نور دیده می شود ولی در چراغ مه شکن، افزایش دید کلی در فاصله کم میباشد چون در آب و هوای بد راننده فاصله نزدیک را هم نمیتواند ببینید و مه شکن میتواند این مشکل را برطرف کند . رنگ مه شکن مهم نیست چه رنگی باشد ولی بیشتر  از رنگ زرد در این نوع چراغ ها استفاده می شود . 

لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

مه شکن

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
شروع  قبل 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
بعدی  آخر 
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد

هرگز با استفاده از چراغ های مه شکن خود رانندگی نکنید. غیرقانونی و ناامن است. چراغ های مه شکن باید زمانی که دید طبیعی است خاموش شوند. 

چشم انسان هر رنگ نور را به روشی متفاوت پردازش می کند. نور آبی، نیلی و بنفش طول موج بسیار کوتاهی دارند و درک آنها توسط چشم انسان دشوار است. و، به همین دلیل است که چراغ های مه شکن با رنگ زرد برای رانندگان خودرو به خصوص در شرایط بد آب و هوایی ترجیح داده می شود.

چراغ های مه شکن همچنین می توانند دید بهتری را در زیر بارندگی های شدید ارائه دهند. نورهای بالا و پایین ممکن است هنگام استفاده در بارندگی های شدید باعث ایجاد تابش خیره کننده شوند، به همین دلیل است که به چراغ های مه شکن نیاز دارید تا به شما کمک کنند جاده مقابل خود را ببینید. چراغ های مه شکن هنگام رانندگی در باران های شدید دید بهتری را فراهم می کنند.


تفاوت بین چراغ مه شکن و چراغ رانندگی 

چراغ های مه شکن نوری را در جلوی خودرو ایجاد می کنند که دید در مه، باران، برف یا گرد و غبار را افزایش می دهد. چراغ های رانندگی برای تامین روشنایی جلوی وسیله نقلیه نصب شده اند و برای تکمیل پرتو بالا یک سیستم چراغ های جلو استاندارد در نظر گرفته شده اند.

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :