چراغ های خطر عقب ، در موقعیت های خاص و در شرایط حساس استفاده میشود و جهت  هشدار و مشخص نمودن  موقعیت خودرو در هوای بارانی ، مه ، تاریکی مطلق و ... می باشد . چراغ خطر عقب خودرو که در عقب خودرو  میباشد در بعضی خودرو ها با کاسه چراغ ترمز یکی است و در بعضی خودرو ها جداگانه می باشد و به دلیل اینکه جهت هشدار به خودرو های عقب استفاده میشود  از رنگ قرمز جهت طراحی آن استفاده شده است که سریعا خودرهای عقب اعلام خطر کنند و از سرعت خودرو خود کم کنند. چراغ خطر خودرو را میتوان کلیدی ترین چراغ خودرو دانست و به همین دلیل خراب بودن و روشن نشدن این چراغ میتواند باعث جریمه شدن راننده شود .


لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

چراغ خطر عقب

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
شروع  قبل 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
بعدی  آخر 
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد

از آنجایی که چراغ‌های خطر اغلب در مواقع هشدار و اضطراری استفاده می‌شوند، دکمه چراغ‌های هشدار خطر در خودروی شما معمولاً در موقعیتی برجسته و به راحتی روی داشبورد قرار دارد. نماد روی دکمه چراغ های خطر شما در همه خودروها یکسان است و با یک مثلث قرمز نشان داده می شود.

هنگامی که وسیله نقلیه شما برای سایر کاربران جاده به خطری بالقوه تبدیل می شود از چراغ خطر عقب خود استفاده کنید. اگر در کنار جاده پارک کرده اید و لاستیک خود را عوض می کنید، به طور کلی اشکالی ندارد که خطرات خود را روشن کنید.

چراغ های خطر قرمز روشن نشان دهنده یک مشکل بالقوه جدی است که نیاز به سرویس فوری توسط مکانیک دارد. قرمز همچنین می‌تواند یادآور تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده‌ای باشد که پس از طی مسافت مشخصی روشن می‌شود، یا به راننده اطلاع می‌دهد که سیستم‌های خاصی مانند ترمز دستی یا کیسه هوا درگیر هستند.

استفاده از چراغ خطر عقب در حین رانندگی مجاز نیست مگر برای نشان دادن وجود یک خطر ترافیکی وسایل نقلیه که نیاز به مراقبت غیرمعمول در نزدیک شدن، سبقت گرفتن یا عبور دارد.

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :