رادیاتور بخاری خودرو  مبدل های حرارتی هستند که برای انتقال انرژی حرارتی از یک محیط به رسانه دیگر به منظور گرمایش استفاده می شوند. رادیاتورها از طریق فرآیند انتقال حرارت به نام همرفت کار می کنند. هنگامی که آب در رادیاتور گرم می شود، هوای اطراف نیز از طریق همرفت گرم می شود و این هوای گرم با گردش هوا در اطراف اتاق حرکت می کند.

لوازم یدکی خودرو

»

موتور ، محرکه ، تعلیق

»

قطعات کولر و بخاری

»

رادیاتور بخاری

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی در میان کالا ها یافت نشد
موردی یافت نشد


آیا هسته بخاری همان رادیاتور است؟

رادیاتور عامل اصلی سیستم خنک کننده است که موتور را خنک می کند. هسته بخاری در اصل یک رادیاتور کوچک است که به صورت معکوس کار می کند، به این ترتیب که فن بخاری در سراسر هسته بخاری می دمد تا هوای گرم را به داخل محفظه سرنشین فشار دهد.



آیا رادیاتور به بخاری متصل است؟

گرمای موتور از رادیاتور به هسته بخاری می رود که اساساً به عنوان مبدل حرارتی عمل می کند. این اجازه می دهد تا مایع خنک کننده از آن عبور کند و این جریان خنک کننده توسط شیر کنترل بخاری تنظیم می شود. همانطور که گرمای موتور توسط مایع خنک کننده به هسته گرمکن منتقل می شود، دستگاه شروع به گرم شدن می کند.


چرا رادیاتور من گرم نمی شود؟

ممکن است انسداد یا مشکل دیگری وجود داشته باشد که مانع از حرکت ضدیخ گرم شده در قسمت هسته بخاری می شود. ممکن است یک سوپاپ یا سوئیچ معیوب باشد، یا ممکن است هسته بخاری مسدود شده باشد. صبر کنید تا موتور خنک شود و سطح مایع خنک کننده را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را پر کنید.
تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :