نقش پر رنگ کمک فنر در خودرو و سیستم تعلیق  که ضعیف بودن آن باعث آسیب و تصادف خواهد شد اگر کمک فنرها و استارت های شما خراب شد ، نباید ماشین خود را برای مدت طولانی رانندگی کنید . رانندگی با تکان‌های بد و پایه‌ها یک خطر ایمنی است زیرا پایداری وسیله نقلیه شما به خطر می‌افتد . شما هندلینگ ضعیف، چرخش بیش از حد بدن، چرخش فرمان و کشش ضعیف را تجربه خواهید کرد.

کمک فنرها نقش خود را در ضربه‌گیری ها نشان می دهند . وقتی ماشین از روی دست اندازها عبور می‌کند، ‌کمک فنرها ضربات را دفع می‌کنند تا به ماشین ضربه وارد نشود . نبود کمک فنرها باعث می‌شود که خودرو در دست اندازها یا ترمزهای شدید بالا و پایین شود و تمام ضربه به ماشین وارد شود و قطعات یدکی خودرو  دیگر را آسیب میزند 

انواع کمک فنر می توان به کمک فنر هیدرولیکی یا همان روغنی، کمک فنر گازی یا بادی، کمک فنر تلسکوپی، کمک فنر هیدرواستاتیکی و کمک فنر اهرمی اشاره کرد.

لوازم یدکی خودرو

»

موتور ، محرکه ، تعلیق

»

لوازم تعلیق

»

کمک فنر

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
شروع  قبل 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
بعدی  آخر 
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد


علائم کمک فنر بد  :


لرزش فرمان
فاصله توقف طولانی تر 
جهش بیش از حد، انحراف



چگونه بفهمم کمک فنرهای من نیاز به تعویض دارند


برای انجام این آزمایش، وسیله نقلیه خود را پارک کنید و وزن بدن خود را چند بار در قسمت جلویی خودرو به سمت پایین فشار دهید. وقتی این فشار را رها کردید و متوجه شدید که ماشین شما بیش از 3 بار به بالا و پایین پریدن ادامه می دهد، احتمال زیادی وجود دارد که کمک فنرهای شما تعویض شوند.



آیا می توانید با شوک های بد رانندگی کنید؟


اگر کمک فنرها و استارت های شما خراب شد، نباید ماشین خود را برای مدت طولانی رانندگی کنید. رانندگی با تکان‌های بد و پایه‌ها یک خطر ایمنی است زیرا پایداری وسیله نقلیه شما به خطر می‌افتد . شما هندلینگ ضعیف، چرخش بیش از حد بدن، چرخش فرمان و کشش ضعیف را تجربه خواهید کرد.

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :