به جرات میتوان مهمترین قطعات یدکی خودرو را گیربکس cccc دانست . و کارکرد گیربکس cccc در خودرو بدین صورت می باشد که چرخ دنده های جداگانه را روی شفت اصلی به حرکت در می آورد که آزادانه روی یاتاقان ها می چرخند . بنابراین ، گیربکس cccc بسته به دنده ای که روی شفت اصلی درگیر می شود ، محرک را به چرخ ها منتقل می کند . هنگامی که شیفتر را به سمت دنده مورد نظر فشار می دهید ، آن دنده روی شفت اصلی قفل می شود و آن را می چرخاند.

گیربکس cccc وسیله ای مکانیکی است که برای افزایش گشتاور خروجی یا تغییر سرعت  موتور استفاده می شود. شفت موتور به یک سر گیربکس cccc متصل می شود و از طریق پیکربندی داخلی چرخ دنده های یک گیربکس cccc، گشتاور خروجی و سرعت مشخص شده توسط نسبت دنده را فراهم می کند.

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی در میان کالا ها یافت نشد
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد


نشانه های خرابی گیربکس cccc 

علائم ماشین شما نیاز به تعمیر گیربکس cccc دارد
مشکل در تعویض دنده اگر هنگام قرار دادن خودرو در دنده با تردید یا مقاومت مواجه شدید یا هنگام تعویض دنده با حرکت تند و سریع مواجه شدید ، این نشانه مشکلی در سیستم گیربکس cccc است. 
صداهای غیرمعمول  - نشت مایع - بوی سوزش



آیا خودروهای برقی به گیربکس cccc نیاز دارند؟


از آنجایی که یک خودروی الکتریکی نیازی به کلاچ ندارد ، به دنده نیز نیاز ندارد. خودروهای الکتریکی مانند خودروهای بنزینی یا دیزلی معمولی دارای جعبه دنده چند سرعته نیستند. در عوض، آنها فقط یک دنده دارند. این به این دلیل است که آنها می توانند به دورهای بسیار بالاتری نسبت به یک موتور سوخت استاندارد دست یابند



چگونه از گیربکس cccc نگهداری می کنید ؟

از قطعات یدکی خودرو می باشد که باید برای نگهداری آن وقت بگذارید . 

گیربکس cccc خود را همیشه روغن کاری نگه دارید. 

گیربکس cccc خود را همیشه تمیز نگه دارید.

از خنک شدن مناسب گیربکس cccc خود اطمینان حاصل کنید. 

مراقب دندان های چرخ دنده برای آسیب باشید. 

ارتعاشات گیربکس cccc خود را تجزیه و تحلیل کنید.


تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :