چراغ راهنما یکی از مهم‌ترین چراغ های ایمنی خودرو در راننده میباشد ، وظیفه اصلی چراغ راهنما آگاه کردن دیگران از چرخش خودرو توسط راننده می باشد با این چراغ راننده های پشت از حرکت خودرو با خبر میشودند و دچار غافلگیری‌ نمیشود. بسیاری از حوادث با زدن چراغ راهنما کم خواهد شد و تصادفات کمی ایجاد خواهد شد . چراغ راهنما در طرح ها و شکل های مختلف برای انواع خودرو ها وجود دارد در بعضی موارد هم با خود کاسه چراغ جلو یا چراغ عقب همراه است در این صفحه شما تمام چراغ های راهنما خودروهای ایرانی و خارجی را می توانید ببینید و  قیمت و فروشندگان مختلف را با هم می توانید بررسی کنید و به راحتی از سایت شما خرید کنید .

لوازم یدکی خودرو

»

قطعات بدنه

»

چراغ

»

چراغ راهنما

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
شروع  قبل 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 
بعدی  آخر 
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد


چراغ راهنما آینه بغل خودرو

یکی از بهترین چراغ های راهنمای خودرو چراغ راهنما آینه بغل می باشد چراغ برای خودرویی که از کنار حرکت می کند و دید کمتری دارد بهترین آلارم گردش داده میشود . این چراغ در زمانی که نقطه کور راننده ها می باشد به کمک راننده ها می آید و هشدار به راننده ها داده می شود جهت چرخش خودرو جلوی .



کاربرد چراغ راهنما

در زمان سبقت خودرو

چرخش به راست

چرخش به چپ

خروج از پارک

گردش در تقاطع ها

ایجاد شدن مشکل فنی خودرو



چراغ راهنما جانبی خودرو

چراغ راهنما فقط به چراغ جلو و چراغ عقب خودرو  منتهی نمی‌شود چراغ راهنما در جاهای مختلف خودرو وجود دارد . جاهای مختلفی که چراغ راهنما وجود دارد مثل چراغ جلو سمت راست چراغ جلو سمت چپ چراغ عقب سمت راست و چراغ عقب سمت چپ چراغ راهنما روی درب های  سمت راست و چپ چراغ راهنمای روی آینه بغل می باشد .

تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :