اغلب ماشین ها و خودروهای موجود در ایران از فرمان هیدرولیک استفاده می کنند ، قاعدتا پمپ هیدرولیک استفاده زیادی در ایران دارد . تقریباً تمامی خودروها برای رانندگی بهتر و راحت‌تر در جهت بهبود تجربه رانندگی مجهز به سیستم هیدرولیک فرمان هستند . در کل در لحظه به لحظه رانندگی ما از این پمپ استفاده میکنیم زیرا پمپ هیدرولیک درواقع یکی از قطعات سیستم هیدرولیک خودرو است و بدون این پمپ هیدرولیک ، فرمان به‌ راحتی نمی‌چرخد . با هربار چرخاندن فرمان، پمپ هیدرولیک روغن موجود را تحت فشار به قسمت هیدرولیک فرمان انتقال می‌دهد و از آن‌جایی که فرمان از طریق جعبه فرمان و میله فرمان به چرخ‌ دنده چرخ‌ها متصل است ، به‌ راحتی فرمان می‌چرخد و رانندگی آسان‌تری خواهید داشت . 



پمپ هیدرولیک

لوازم یدکی خودرو

»

موتور ، محرکه ، تعلیق

»

لوازم تعلیق

»

پمپ هیدرولیک و متعلقات

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل


چگونه متوجه می شوید که پمپ هیدرولیک شما خراب است؟


مشکل پمپ معمولاً با افزایش نویز، افزایش گرما، عملکرد نامنظم سیلندرها، مشکل یا ناتوانی در ایجاد خروجی کامل، کاهش سرعت سیلندرها یا موتورهای هیدرولیک یا عدم کارکرد سیستم مشخص می شود.



پمپ هیدرولیک ماشین کجاست؟


شاید مهمترین پمپ هیدرولیک در وسیله نقلیه شما پمپی باشد که در داخل سیلندر ترمز اصلی خودرو شما قرار دارد. سیلندر ترمز اصلی قطعه ای است که وظیفه فشار دادن روغن ترمز در سراسر خطوط ترمز به کالیپرهای ترمز خودرو شما را بر عهده دارد.



وقتی هیدرولیک ماشین خراب می شود چه اتفاقی می افتد؟


هنگامی که پمپ هیدرولیک از کار بیفتد و زباله وارد سیال هیدرولیک شود ، آلودگی ممکن است رخ دهد.  وارد کردن ذرات یا آب به سیال هیدرولیک به شدت کارایی آن را به خطر می اندازد و باعث آسیب گسترده تر سیستم می شود. آب ویسکوزیته و توانایی تحمل بار سیال را کاهش می دهد



علت خرابی پمپ هیدرولیک چیست؟


علت اصلی خرابی پمپ هیدرولیک، آلودگی سیال نام دارد. این تهاجم مواد خارجی به سیال هیدرولیک است. شرایط دیگری که می تواند باعث از کار افتادن سیستم هیدرولیک شود

عبارتند از: هوادهی: هوای موجود در سیال هیدرولیک وقتی تحت فشار پمپ قرار می گیرد می تواند مشکلاتی ایجاد کند.


تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :