وظیفه اصلی میل موج گیر ، این است که کنترل اتاق خودرو را در هنگام پیچیدن و  دور زدن  و رانندگی کردن در سطوح ناهموار می باشد .   میل تعادل یا به اصطلاح مکانیک‌ها میل موج‌گیر ، در اکثر موارد برای بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن ، در خودرو‌ها بکار می‌روند . میله موج گیر یک میله فولادی است که بین دو چرخ یک محور قرار می‌گیرد و باصطلاح دو چرخ را به یکدیگر متصل می‌کند. که این میل تعادل هم  جز لوازم تعلیق خودرو بحساب می آید .


 آنچه در این صفحه مشاهده میکنید :

لوازم یدکی خودرو

»

موتور ، محرکه ، تعلیق

»

لوازم تعلیق

»

میل موج گیر

مرتب سازی بر اساس:
فقط نمایش کالاهای موجود
دسته بندی محصولات
جست و جو
جنس
برند
مدل
موردی یافت نشد
موردی یافت نشد

نقش میل موج گیر 

میل موج گیر یا میل تعادل تعادل که در قسمت زیرین خودروو  قرار دارد و برای کاهش صدای جاده ، جذب ناهمواری ها و شکاف های موجود در جاده ها و سواری راحت تر طراحی شده است ، با بوشهای لاستیکی پشتیبانی می شود که بدین ترتیب بدنه خودرو از پیچ خوردن امان نگه می دارد . 

با نگهداری خوب و روغن کاری مناسب میله موج گیرها می توانند شرایط رانندگی بهتری را برای مدتها  فراهم کنند.

با تمام این ها ، هنگامی که شروع به خرابی و از بین رفتگی بکنند ، علائم هشدار دهنده می تواند از صداهای ظریف تا مشکلات قابل توجه در فرمان قابل رویت باشد و منجر به تصادفات رانندگی و سایر اشکالات در ایمنی  و قطعات لوازم یدکی خودرو  ایجاد شود.


علامت خرابی میل موج گیر

موجگیرها  در دو سر خودشان سیبک دارند و مانند قطعات دیگر بعدد از مدتی  خراب می شوند . البته میتوان مدتی را با روغن کاری از آنها محافظت کرد اما آخرش  عمر خودشان را از دست می دهند و شروع میکنند به صدا کردن و تق تق کردن .این ها علامت خرابی میل موجگیر ها می باشد و موقع پیچیدن هم بعضی اوقات ضرباتی را به شما وارد میکنند . 


تاکنون هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است
برچسب ها :